ali pejman تشکر نایب رئیس مجلس از مذاکره کنندگان

 
تاريخ : سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ما ضمن تشکر و تقدیر از زحمات هیات مذاکره کننده هسته ای و آرزوی موفقیت و پیروزی برای ملل مسلمان منطقه و ملت بزرگ ایران امیدواریم که نتیجه مذاکرات تضمین کننده مصالح ملی و منافع ملت بزرگ ایران باشد.

ابوترابی فرد اظهار داشت: مجلس نیز از چارچوب وظایف قانونی خویش و مصوبه مجلس بر این مهم نظارت و وظایف قانونی خود را به شایستگی انجام خواهد داد.


برچسب‌ها: مذاکرات هسته ای, مجلس, ابوترابی فرد

علی پژمان

اسلایدر

ali pejman‏